Op naar een nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Soraya - WaarBenJij.nu Op naar een nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Soraya - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Soraya

29 Mei 2015 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Dat is een hele tijd geleden dat ik was geschreven heb op mijn blog. Mijn laatste dag in Australië is aangekomen. Ik heb zoveel meegemaakt en ik heb het gevoel alsof de tijd is voorbij gevlogen. De dag dat ik terug kwam in Australië lijkt helemaal niet 9 maanden geleden maar toch is het zo.

Ook dit jaar heb ik kerst en oud&nieuw weer in Sydney gevierd. Kerst vieren in je bikini is echt leuk. Sommige vragen zich af of je dan wel het kerstgevoel heb maar gek genoeg zelfs in je bikini op het strand voelt het nog aan als kerst. In plaats van een familie diner had ik kerst gevierd op het strand met vrienden en hebben we op zijn Australische gebbqed! Oud en nieuw heb ik weer bij het opera huis en de harbour bridge gevierd. Het is werkelijk waar het mooiste vuurwerk wat ik ooit heb gezien, ook al sta je hutje mutje en wens je wildvreemden een gelukkig nieuwjaar. Wat ben ik blij dat ik het twee X heb mogen mee maken.

Op het werk heb ik het ook onwijs naar mijn zin gehad. Ik heb de afgelopen maanden bij een mode marketing bedrijf gewerkt. Ik had me geen betere baas en collega's kunnen wensen. Ik heb het getroffen en werken met mode is ook super leuk!

Daarnaast heb ik ook heel veel leuke verhalen over fietsen in Sydney. Ja, in Australië zijn ze fietsers niet echt gewend en dat heb ik gemerkt! Maar voor mij was het ook een uitdaging want ik ben het niet gewend om bergen op en af te fietsen. De ene hoge heuvel na de andere. Het voordeel is dat ik nu super gespierde benen heb gekregen! Maar geloof me, het zweet stond op me rug! Daarnaast zijn ze het ook niet gewend om meiden in jurkjes en hakken te zien fietsen. Ik heb vele rare gezichten gehad en dan dacht ik bij mezelf "kom naar NL, daar fietsen we allemaal zo"!

En wat ga ik het missen. Kon ik jullie mar laten zien hoe het er allemaal in het echt uitziet. Ik weet zeker dat jullie dan ook verliefd worden op de stad en het land! Er zijn zoveel mooie stranden en elk weekend koos ik een ander strand. Er zijn een aantal surfstranden maar er zijn ook stranden waar er niet zoveel golfen zijn en wat rustiger is. Genoeg variatie en zoveel stranden wat allemaal niet zo ver van elkaar zijn. Verder heb ik het zo leuk gehad in Sydney. Rozelle is 1 van de wijken in Sydney en elke zaterdag en zondag is er een super leuke markt, waar je heerlijk rond kan struinen. Surry hills is de wijk waar ik naast woonde, een alternatieve wijk met hele leuke tentjes om bij te kletsen of mensen kijken. De botanische tuinen in Sydney zijn waanzinnig, met het uitzicht op het opera huis en harbour bridge. Wat een waanzinnig uitzicht, zelfs na al die maanden.

En verder ga ik iedereen missen die ik hier heb leren kennen. Ik heb onwijs veel vrienden gemaakt, sommige zijn al vertrokken en andere blijven nog langer in Sydney. Gelukkig is er Facebook en weet ik dat ik ze altijd een keer kan opzoeken.

Maar goed, nu is het tijd voor een nieuw avontuur. Ik kijk er onwijs naar uit alhoewel het gek is om Sydney te verlaten. Ik hou jullie op de hoogte over mijn nieuwe reisverhalen.

Veel liefs en dikke knuffel xxxjes

  • 29 Mei 2015 - 23:09

    Bianca:

    Hoi meis

    Goede reis pas goed op jezelf.
    En geniet van je avontuur...genieten wij hier met je mee.
    Dikke xx

  • 30 Mei 2015 - 10:13

    Ricardo:

    Keep on living the dream and make beautyfull memories, friends and storys.
    Love you,XXX.

  • 02 Juni 2015 - 22:13

    Mike:

    Hoi Sos,

    Je gaat weer aan een nieuw avontuur beginnen, geniet er lkkr van en wij kijken weer uit naar je reisverslagen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 30891

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: