Zwemmen met de dolfijnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu Zwemmen met de dolfijnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu

Zwemmen met de dolfijnen

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

14 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal,

De film die ze vorige week draaide was Million dollar baby, voordat we naar de film gingen hebben we lekker gegeten bij de Tropen, met nog een paar meiden. De film avond was leuk, alleen na de pauze werden mijn ogen een beetje zwaar en heb ik het eind niet gezien. Ik had de film al een keer gezien, dus dat scheelde weer en we hadden weinig geslapen en ik moest maandag tot en met donderdag middag gewoon stage lopen dus mijn ogen hadden het zwaar! Haha

Die woensdag zijn we met een paar andere huisgenoten sushi gaan eten, we hadden er al de hele tijd naar uit gekeken en dat was niet voor niets want het smaakte weer super lekker. Omdat we met zijn 5e waren konden we veel verschillende sushi soorten proeven.
Daarna zijn nicole en ik naar Hooks hut gegaan, daar was een rumba bandje die salsa muziek speelt. We waren al vroeg bij Hooks hut dus hebben we eerst op de schommel gezeten bij de bar, dat was heel gezellig. Ze draaide er allemaal leuke liedjes en de schommel maakte het nog leuker.
Daarna kwam het bandje en begon iedereen salsa te dansen, echt heel erg gezellig was dat!

Donderdag hoefde ik gelukkig maar een halve dag stage te lopen, die middag zijn we naar een strandje toe gereden, onderweg zijn we een paar keer gestopt voor het mooie uitzicht maar op een gegeven moment hadden we het zo warm dat we blij waren om de zee in te gaan. We lagen op een strand waar haast niemand was dus we hadden bijna weer heel het strand voor ons zelf.
Onderweg hadden we boodschappen gedaan en konden we het niet laten om marshmallows te kopen. Na het zwemmen hebben we een kampvuur gemaakt en hebben we heerlijk gesmolten marshmallows gegeten.
Daarna hebben we nog heel de dag op het strand gelegen en konden we er ’s avonds weer tegen aan bij de happy hour in de Florijn. Nicole vond het er heel erg gezellig en omdat we toch alle tijd hadden zijn we er lang gebleven. De rest was al naar Cinco gegaan, maar wij kwamen later ook naar Cinco. De volgende dag was ik vrij en konden we allebei uitslapen dus zijn we tot het einde gebleven.

Vrijdag hadden we lekker uitgeslapen en daarna zijn we met andere meiden mee gegaan naar Cas Abou. Omdat iedereen nog een beetje moe was van de avond daarvoor hebben we lekker liggen zonnen, slapen en ik heb lekker een boek liggen lezen. Daarna hebben we nog een hele tijd op het vlot liggen zonnen, wat ook super lekker was!

’ s Avonds zijn we gezellig wezen kingen, en daarna zijn we naar Mambo gegaan omdat daar een goud & fout feest was. Wij zouden er maar heel even blijven maar uit eindelijk zijn we toch wat langer gebleven dan gepland. Maar daarna zijn we naar Bermuda gegaan, wat ook heel gezellig was.

Zaterdag was het ’s ochtends helaas aan het regene, omdat het regende gingen we stad in om te shoppen. We dachten dat we maar even zouden gaan maar uiteindelijk waren we om half 7 pas thuis. Maar we hebben niet voor niets geshopt, Nicole had leuke souveniers gekocht. En verder hadden we niets, behalve moeie voeten! Daarna moest Nicole al helaas haar koffer in pakken omdat ze zondag alweer naar huis moest. Na het inpakken waren we aan het verzinnen wat we zouden gaan eten en uit eindelijk zijn we weer in de sushi bar belandt. Dat smaakte nog lekkerder omdat we de lekkerste smaken hadden uitgekozen.

Daarna hebben we ons omgekleed en opgetut en zijn we weer naar Bermuda gegaan. Ik moest er een paar keer dansen voor mijn werk en Nicole werd daardoor ook beloond en die mocht de hele avond gratis drinken. Dus dat was ook niet verkeerd. Daarna hebben we het niet zo laat gemaakt.

Zondag morgen moesten we vroeg op, toen zijn we wezen zwammen met de dolfijnen. Nadat we uitleg hadden gekregen en een film kregen te zien over dolfijnen mochten we naar buiten. Helaas begon het te regenen en stonden we in de regen te wachten. Daarna moesten we onze flippers aan doen en mochten we in het water zwemmen samen met de dolfijnen. Dat was echt zo leuk, we hebben ze heel vaak geaaid en spelletjes met ze gedaan. We hebben ook een kusje gekregen en daarna moest ik naar het midden zwemmen en met mijn armen op het water klappen, nadat ik dat had gedaan kwamen de dolfijnen naar me toe gezwommen en kon ik ze bij hun vinnen vast houden en werd ik zo naar voren gezwommen door ze. Dat ging echt zo snel, nadat ik ze los had gelaten was heel mijn zwembroekje uit en mijn topje zat ook niet meer op zijn plaats. Gelukkig had niemand dat gezien!

Daarna moest ik helaas Nicole afzetten bij het vliegveld, de 10 dagen waren echt voorbij gevlogen maar het was wel super leuk!
Nadat ik Nicole had afgezet ben ik nog lekker naar het strand toe gegaan en daarna zijn we uit eten gegaan en zijn we ’s avonds naar wet en wild gegaan. Dat was ook wel een aparte avond want het begon telkens te regenen, en Wet en Wild is op het strand dus er was weinig om te schuilen. Maar we hebben het toch volgehouden, ondanks de regen en daarna was het echt een super leuke avond.

Vanavond gaan we gezellig met zijn alle bbq-en dus dat zal ook wel gezellig worden!

Xxxjess

  • 15 December 2009 - 12:31

    Amanda:

    Heey meis,

    Zo de dagen gaan snel voorbij.. Is het nu weer droog? Echt heel leuk met dolfijnen zwemmen, en dat je ze aan kunt raken. Doe je trouwens nog aan duiken en aan de Salsa?

    Wat is het trouwens voor film? Ik ken hem niet. Ik ben van het weekend met René naar Duitsland geweest. Hier hebben we sneeuw gehad, dat is ff wel anders dan het zonnetje van jou (A) Hahaa.. het was erg gezellig.

    Hoe gaat het met je stage, ga je het redden?

    Dikke kuss,, houvanjou!

  • 15 December 2009 - 15:41

    Nettie:

    Hey Sos,

    Leuke tijd geweest met Nicole? En je andere vriendin komt binnenkort ook. Leuk voor je hoor!Nou meid, de tijd gaat nu ook opschieten voor jou. Over anderhalve maand ben je al weer thuis. De tijd is omgevlogen he?
    Ik baal er van als ik lees dat je lekker aan het zwembad of strand ligt, want het is koud hier!!!! Brrrrrrrrrr. Bijzonder, dat je met de dolfijnen gezwommen hebt. Lijkt me een waanzig leuke ervaring.

    Ik heb vandaag een dagje op bed/bank verbleven want ik voelde me niet zo lekker (grieperig). Ik zou eigenlijk een dagje naar je moeder gaan om haar te vertroetelen, maar ik durfde het risico niet te nemen dat ik haar zou aansteken dus ik heb afgebeld. Was een teleurstelling voor ons allebei, maar ik ga wel een dagje als ik weer opgeknapt ben.

    Bedankt voor je mooie kaart. Lief van je.

    Ik wens jou hele fijne feestdagen toe en voor het nieuwe jaar natuurlijk alle goeds.

    kussies van nettie

  • 16 December 2009 - 14:30

    Jeffrey:

    Hoi niggie,

    t'is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat. Ik vind het altijd leuk om al je verhalen te lezen en vind het fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt. Bij ons begint de temperatuur aardig naar het vriespunt te lopen en er is in Friesland al geschaatst op natuurijs!!! Iedere dag op m'n fietsie door weer en wind naar m'n werk. Wat doe ik verkeerd? Wil je aub aan je baas vragen of er nog een stageplaats over is. Het liefst zo snel mogelijk, dan kan ik "oud en nieuw" vieren in de Mambo en met kerst lekkere sushi eten. Nou meid, geniet er nog maar van.

    een dikke kuffel ( en laatst tik )

    Jef

  • 19 December 2009 - 18:27

    Dick En Paula :

    hallo soraya fijn he nu de volgende vriedin op vakantie komt. ja die dolfijnen zijn mooi en lief he ik sta er mee op de foto, vanuit spanje prachtige beesten zijn het.en jij lekker genieten in de zon,en wij hier volop sneeuw, in brabant is er zeker wel 15 cm gevallen. maar het is wel een heel mooi gezicht als je er niet door moet. nu meisje geniet maar weer lekker en tot horens maar weer. gr dick en paula xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2010

Vakantie

18 Januari 2010

Laatste dag stage

12 Januari 2010

Dagje Klein Curacao

04 Januari 2010

Oud & Nieuw op de Antillen

29 December 2009

Kerst op Curacao!
Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 30990

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: