Laatste dag stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu Laatste dag stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu

Laatste dag stage

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

18 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi,

Mijn laatste stage dag zit er bijna op, ik heb net mijn beoordeling gehad en die was super goed. Mijn baas was heel erg tevreden over mijn werk en ik heb alles op tijd kunnen afronden. Nog een paar uurtjes even de laatste opdrachten voor school afmaken en dan kan ik nog heerlijk 2 weken genieten en natuurlijk ook feesten!

Afgelopen weekend was weer super leuk, er was donderdag een feest in Villa Maria. Dj Chuckie draaide er het was echt een top feest. Het was wel jammer dat het op donderdag was want die vrijdag moest ik gewoon nog naar stage. De volgende morgen hadden we het ook zwaar met opstaan, maar dat wisten we al van tevoren. Ondanks de late avond donderdag ging de tijd snel op stage.

Daarna zijn we meteen uit eten gegaan om het weekend in te luiden en om te vieren dat het de laatste stage dag was van een huisgenootje, die ook bij mij stage loopt. Daarna zijn we nog naar Bermuda gegaan. Onze straat kon er 2 uur gratis drinken, dus dat was wel beter! Ik heb het die avond niet zo laat gemaakt want de volgende dag moest ik er alweer vroeg uit.

Zaterdag zijn we naar Playa Kannao gegaan om te surfen. Toen we aankwamen was het wel even schrikken want de golven waren echt heel erg hoog. En het vervelende van het strand is dat er vooraan rotsen zijn met gaten die je niet ziet en daar zitten zee egels. Dus daarvoor moesten we heel erg opletten. Om dat ik nog maar een beginneling ben moesten we een stuk om pedellen zodat we niet over de rosten heen hoefde. Het was een flink stuk pedellen maar dat ging redelijk goed. Daarna was het wachten op een golf. Na een paar keer had ik een golf kunnen pakken was het me eindelijk gelukt op mijn knieën te staan. Maar na die golf kwam er al meteen een andere grote golf, dat was wel even eng want je moest opletten voor het koraal. Maar gelukkig hadden de jongens me uitgelegd wat ik moest doen en na een paar keer kopje onder was ik er maar uit gegaan om te rusten. En daarna ben ik nog een keer in het water geweest!

Die avond heb ik het een beetje rustig gehouden, tijdens het surfen was al het water in mijn gezicht gegaan en natuurlijk was ik ook een paar keer kopje onder geweest dus ik had veel water binnen gekregen en ik denk dat ik daardoor verkouden was geworden want dezelfde avond was ik heel de tijd aan het niezen en zondag ook.


Zondag was er een voetbaltoernooi, alle studentenhuizen deden mee ( de jongens dan), en wij zaten heerlijk in het zonnetje te kijken. Het was wel super leuk, ze hadden een kunstgrasveld en echt van die Amerikaanse tribunes wat je in van die films altijd ziet. Dus dat was wel grappig, voetbal kijken is niets voor mij maar iedereen was er dus ik vond het wel heel erg gezellig.

Daarna hadden we lekker een terasje gepakt en zijn we ’s avonds naar wet & wild gegaan. Een vriendin van hier was om 12 uur jarig, dus dat moest gevierd worden. Het was echt een leuke avond, ik heb ook weer een paar keer staan salsa dansen, dat is echt iets wat ik ga missen van hier… het is voor het eerst een kort verhaaltje geworden en de komende 2 weken zal ik iedereen wel minder gaan spreken omdat het internet hier op het eiland niet zo goed is en ik ga ook nog even heerlijk genieten van de mooie stranden en het heerlijke weer. Maar als ik er aan toe kom schrijf ik snel weer een nieuw berichtje met mijn verhalen.

Oh, nu schiet me opeens weer wat binnen wat een huisgenootje en ik afgelopen week hadden meegemaakt. We gingen vorige week naar stage en het was ’s ochtends een beetje aan het regenen dus we hadden de lichten van onze auto aan maar toen we bij stage aan kwamen was dat huisgenootje vergeten de lichten uit te doen. Dus in de pauze wilde we naar huis, startte de auto niet meer. Toen hadden we de auto geduwd en hadden we hem in zijn 2e versnelling weer gemaakt! Dat vond ik even leuk om te vertellen.

Ik ga even wat schoolwerk afmaken, ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus

  • 22 Januari 2010 - 09:11

    Jeffrey:

    Hoi Salsa Queen,

    Hoe is het met je? Aan je verhalen te zien heb je het nog steeds naar je zin. De laatste 8 dagen zijn nu voor jou aangebroken en ik kan begrijpen dat je een heleboel dingen straks zal missen. Als we vroeger 6 weken naar Spanje gingen, had ik altijd moeite om weer te wennen in Kikkerland. Ik miste het eten, het lekkere weer en de vrolijke mensen, kortweg ik miste de hele sfeer.

    Het is hier inmiddels lekker weer geworden, alle sneeuw is verdwenen en de temp is op het ogenblik lekker, dus voorlopig géén 11-stedentocht. Geniet deze laatste dagen nog maar lekker van alles, van de Mambo, Bermuda, Playa Kannao en van alle andere leuke dingen.

    Veel plezier en veel liefs,

    Jeffrey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2010

Vakantie

18 Januari 2010

Laatste dag stage

12 Januari 2010

Dagje Klein Curacao

04 Januari 2010

Oud & Nieuw op de Antillen

29 December 2009

Kerst op Curacao!
Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 30990

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: