Wekker ervaring!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu Wekker ervaring!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu

Wekker ervaring!!

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

13 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal,

Het komt wel eens voor dat ik me verslaap maar dinsdag had ik echt heel mijn wekker niet gehoord. Ik werd gelukkig wakker gemaakt door een huisgenootje, zij loopt nu ook bij mij stage omdat haar oude stage niet leuk was kon ze bij mij stage komen lopen. Dat is voor ons allebei ook heel erg leuk want nu kunnen we samen naar stage rijden ( dat deden we daarvoor ook al omdat we samen de auto delen) en hetzelfde tijdstip beginnen. Maar ze maakte me dus om 10 voor 8 wakker en normaal is dat de tijd dat we al in de auto moeten zitten want het is 10 minuten rijden naar mijn stage en om 8 uur moesten we beginnen. Ik sprong me bed uit en ik stond binnen 5 minuten al buiten, toen zijn we naar stage gereden en waren we nog geen 10 minuten te laat. Dat had ik dus uiteindelijk nog best snel gedaan vind ik zelf! Maar onderweg in de auto keek ik of ik wel me wekker had gezet want die avond daarvoor ben ik wezen salsa dansen, dat was ook weer super leuk. Alleen waren we eerder gestopt want het begon er opeens super hard te regenen dus toen moesten we helaas stoppen met dansen. Dus die avond was ik best vroeg naar bed gegaan dus dat was best raar dat ik me dinsdag zo had verslapen.

Dinsdag na stage ben ik met een paar meiden naar de film avond geweest op Mambo. Er lagen allemaal bedjes naast elkaar en daar lagen wij naar een film te kijken. Is echt zo grappig dat je op het strand gewoon film ligt te kijken. Ze draaide dinsdagvond Vet hard,dat was een Nederlandse film. En tijdens het kijken van de film besef je op eens weer dat je gewoon op het strand ligt en dan kijk je naar boven en dan zie je super veel sterren! En bij de zee zag je het in de verte onweren, gelukkig was het heel ver weg maar je zag het wel flitsen. En na de film was er nog een feestje op Mambo, dus dat was ook heel gezellig.

De volgende morgen werd ik gelukkig voor mijn wekker wakker want toen kwam ik er dus achter dat het geluid van mijn wekker ermee is gestopt. Ik had dus mijn wekker gezet en die ging wel af zonder geluid te maken. Heel handig! Maar daarom had ik me dus die dag daarvoor verslapen, ik was wel echt blij dat ik nu voor mijn wekker wakker werd anders had ik me weer verslapen. Dus onderweg naar het werk had ik een paar keer me wekker gezet om te kijken waarom die het niet meer deed maar daar zijn we dus nog steeds niet achter. Dus na het werk ben ik maar snel naar de winkel gegaan om een wekker te kopen, gelukkig wist ik al precies naar welke winkel ik moest om er één te kopen. Het duurde even eerdat de verkoopster een digitale wekker voor me had gevonden maar na lang wachten had ik er eindelijk één. Ik vroeg haar meteen of ze wist hoe die werkt maar dat snapte ze dus verkeerd en toen deed ze alleen maar kijken of die het deed. Daarna gaf ze de wekker aan mij en moest ik bij de kassa batterijen kopen. Dus ik naar de kassa en batterijen gevraagd. Uiteindelijk onderweg naar huis ging ik alvast kijken hoe het werkte en toen kwam ik er achter dat ze de verkeerde batterijen had gegeven. Dus ik weer snel naar de winkel terug maar omdat het al bijna 6 uur was mocht ik niet meer naar binnen, dus ik heb een beetje lopen smeken bij de beveiliging en uit eindelijk liet hij me toch binnen. Dus ik op zoek naar die vrouw van de batterijen en gezegd van de batterijen en toen zei ze eerst: Ja maar je hebt de verpakking al open gemaakt. Maar uit eindelijk gaf ze dus nog wel de goede batterijen en toen deed die het wel!

Die avond was het in Café de Tijd carnaval omdat het de 11e van de 11e was. Ik ben daar met een paar meiden naar toe gegaan en we waren allemaal niet verkleed want we dachten dat doet toch niemand en onderweg kwamen we dus een grote groep tegen die helemaal verkleed waren dus toen hadden we al zoiets van oh jee dalijk zijn we de enige die niet verkleed zijn! Maar toen kwamen we dus aan en bijna iedereen was verkleed. Gelukkig waren er toch nog een paar die ook niet verkleed waren en hadden we een bloemenkrans kunnen vinden zodat we toch iets hadden. Maar het was echt zo grappig want het leek echt even op carnaval in Nederland! Allemaal van die liedjes en iedereen verkleed, echt zo grappig.

En de volgende morgen werd ik gelukkig wel wakker van mijn nieuwe wekker dus die doet het gelukkig wel en het nog grappiger is. Onderweg naar werk ging opeens mijn oude wekker. Ik had die de dag daarvoor gezet om te kijken waarom die het toen niet deed en onderweg naar mijn wekker hoorde ik opeens mijn wekker afgaan. Echt super raar. Maar ik gebruik nu wel gewoon mijn nieuwe wekker al snap ik daar ook vrij weinig van want je hoort er eigenlijk de tijd te zien maar je ziet nu alleen de tijd hoe laat ik wakker moet worden.

Donderdag avond was mijn danspartner van salsa jarig en die gaf samen met een andere jongen een feestje. Die avond hebben we eerst met zijn alle op het patio gezeten en vervolgens gingen we met zijn alle naar de Florijn, daar was om tien uur Happy Hour en na de Happy Hour werden we met een party bus opgehaald en daar gingen we met zijn alle een uur lang door Willemstad rijden. Het was echt zo grappig, ze draaide allemaal leuke liedjes in de bus. Je kon er zelfs staan en lopen, dus dat was wel heel erg grappig. Yvonne en ik zaten nog even op het dak van de bus en daar hebben we even een rondje gereden, was echt zo grappig! En we gingen zelfs met de bus de brug over, we stonden er allemaal van te kijken dat de bus dat trok want we zaten echt met veel mensen in de bus. Dus dat was wel echt grappig.

Ik heb nu lunchpauze, dus ik ga er even tussen uit.

Ajo

Xxxxxjes!


  • 14 November 2009 - 10:39

    Grappig:

    hoi schat het was wel weer 1week.en dan die wekker .ze snappen daar niet veel he .die hoeven zeker niet op tijd op de werk te zijn .gr oma

  • 14 November 2009 - 19:38

    Dick En Paula:

    hoy,SORAYA een keer verslapen maak toch niet uit,hier gaat alles goed, en wij denken dat het weer beter is dan hier, want het is hier slecht, maar geniet er maar lekker van, we lezen elke keer je verslag, je hebt daar leuke collega,s en een goede baas,gr,xxxxxxxxxx

  • 15 November 2009 - 17:05

    Roland:

    Poe druk druk hier, maar we, tenminste als ik voor mezelf mag spreken, mis je iig wel hoor!!!
    Laat op hyves even weten hoe het is.;)
    Groetjes Roland

  • 24 November 2009 - 16:46

    Dick En Paula:

    hallo meisje we hebben je verhaal weer gelezen, en wel grappig die wekker.hoe krijg je het voor elkaar.maar je geniet nog volop en fijn dat je het goed met iedereen kan vinden.nou geniet nog maar lekker wandt hier is het slecht weer. veel windt en regen en regen.nu we gaan weer eindigen tot horens maar weer. dikke kus van uit nederland xxxx dick en paula.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2010

Vakantie

18 Januari 2010

Laatste dag stage

12 Januari 2010

Dagje Klein Curacao

04 Januari 2010

Oud & Nieuw op de Antillen

29 December 2009

Kerst op Curacao!
Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 31031

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: