Leuk werk en een kamer gevonden - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Soraya - WaarBenJij.nu Leuk werk en een kamer gevonden - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Soraya - WaarBenJij.nu

Leuk werk en een kamer gevonden

Blijf op de hoogte en volg Soraya

10 September 2013 | Australië, Melbourne

Gday!!!

Er is weer een week voorbij gevlogen maar ik heb eindelijk de tijd gevonden om een nieuwe reisverslag te plaatsen.

Het werk bevalt super goed! Ik werk 6 dagen in de week voor de gratis producten weg geven. Het is een milieuvriendelijk product en de overheid geeft het gratis weg. Op mijn werkpas staat dat ik consultant ben, grappig he!! Na mijn studie consultancy meteen aan de slag als consultant in Australië! Daarnaast heb ik 3 avonden gewerkt voor mijn andere baantje. Allebei mijn baantjes vind ik super leuk! Ik heb hele leuke collega's en ik leer heel snel nieuwe mensen kennen.

Wat heel leuk is om te vertellen is dat ik een Australische oma erbij heb. Ik heb haar leren kennen tijdens mijn werk. Ze was zo aardig en nodigde me uit voor een kopje thee en heel de tafel stond vol met allerlei koekjes en sweet grape recept. Ze vond het zo gezellig dat ze me heeft uitgenodigd en vroeg zelf of ik bij haar wilde verblijven aangezien ze zoveel kamers over heeft. Ik vind het een super lief gebaar en ik ga zeker nog een keer langs.

Daarnaast zit ik nu al langer dan een week in een studenten appartement midden in het centrum! Het is echt een top locatie. Het is 15 min van mijn 1e baantje en 5min lopen van mijn 2e baantje. Daarnaast is het uitzicht waanzinnig!! Elke avond ga ik naar bed met een uitzicht van hoge gebouwen en mooie lichten op de gebouwen. Je kunt het een beetje vergelijken met New York. Ik deel mijn kamer met een meisje uit Korea. Ze is echt super aardig maar werkt ook veel dus we zien elkaar weinig.

Naast het werken heb ik ook nog veel leuke dingen gezien in Melbourne. Ik ben een dagje naar brigthon beach geweest, daar hebben ze de bekende gekleurde huisjes op het strand. Verder ben ik naar de South Melbourne market geweest. Dat is een hele leuke lokale markt met veel eten. Ik heb er de Australische specialiteiten geproefd wat heel leuk maar vooral lekker was! Daarnaast hebben ze veel groente, fruit, kleding en souveniers! Verder heb ik zeesterren gezien op het strand en nog een grappig dier waarvan we niet weten wat het was.

Ik ben ook naar de State libary geweest. Dat is een bibliotheek maar ze hebben er ook kunst wat heel mooi was. En tot slot ben ik ook nog naar Melbourne's fashion week geweest!

Dat was het weer even! Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!

Xxxxjes

  • 10 September 2013 - 09:26

    Dick En Paula Timmers:

    Hallo lieverd we hebben het weer gelezen je verslag. En ook wij zijn super trots op je geweldig hoor.
    Wat een ervaring doe je op, en dat je werkt en toch nog lekker kan genieten. Veel nieuwe mensen om je heen. We kunnen nu nog even reageren, want zo als je weet vertrekken wij met Oma en Opa ole naar Spanje. de 28 sept en dan zien wij ook de kleine wolkenkrabbertjes. HA HA HI HI.
    Verder nog veel plezier het ga je goed. Tot schrijfs maar weer doeiiiiii.
    DICK EN PAULA. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 September 2013 - 19:50

    Oma :

    hoi lieverd nou je heb het prima naar je zin en wat leuk dat je die oma ontmoet heeft zeg nou geniet er maar lekker van en veel plezier nog he dikke kussss van ons

  • 12 September 2013 - 12:38

    Joey Van Kommer:

    Zoooooo Sos... Je hebt het wel geweldig naar je zin daarro!! Ben benieuwd naar pics van je uitzicht!! Have fun!! Enne werkse

  • 12 September 2013 - 22:22

    Pascal:

    zo te lezen gaat het helemaal super daarzo bij jou :-) lekker genieten hoor !!!!! als je terug bent gaan we backpacken in nederland van shabu shabu naar sumo om al je verhalen nog een keertje te horen :-) ik heb zaterdag me bavaria party hihihiih dat word veel bier drinken hihihi dikke x

  • 14 September 2013 - 18:02

    Astrid:

    Jeetje sorayaaa!!
    Wat leuk om al je verhalen te lezen! Volgensmij vermaak jij je wel ;)
    En mooi dat dit baantje goed bevalt!
    Ik kijk uit naar je volgende verhaal! Knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 31038

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: