Buitengesloten! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu Buitengesloten! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu

Buitengesloten!

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

22 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi ( goedemiddag)!

Afgelopen vrijdag was er een welkoms feestje, we werden opgehaald met de bus en iedereen kreeg een lot nummer. De meiden hadden een A en de mannen hadden een B. Op het feest moest iedereen zijn partner vinden met dezelfde nummer. Dat was echt zo grappig, een huisgenootje had mijn date gevonden en toen kregen we allebei een gratis drankje! Dus dat was wel grappig.

Die zelfde avond kwam ik laat thuis en ik wilde mijn kamer in gaan maar toen ging mijn deur niet open! Om binnen te komen hebben we pasjes, hetzelfde als bij een hotel kamer. Mijn pasje gaf de hele tijd roodlicht aan en na een paar keer schoonmaken en blazen kwam ik nog steeds mijn kamer niet binnen. Ik riep een paar jongens om te kijken of het bij hun wel lukte maar dat werkte dus ook niet. Ik kon gelukkig die nacht bij een huisgenootje in haar kamer slapen, dat was wel beter want ik wilde echt niet op de grond slapen!! Maar die zaterdag had ik dus naar mijn huisbaas gebeld en die gaat nu mijn slot maken en ik heb een ander pasje gekregen waardoor ik nu wel mijn kamer in kan komen. Dat is wel beter!

Zaterdag ben ik met een paar meiden wezen shoppen, Willemstad is echt klein maar er zitten wel een paar leuke winkels tussen. Die middag gingen we eindelijk naar het strand, we keken er allemaal zo erg naar uit om heerlijk te relaxen in het zonnetje. Die dag hebben we lekker gezwommen en ik ben dus voor het eerst gebeten door zo’n vis!! Er is een trap om in het water te komen want er ligt bij Zanzi heel veel koraal en dat is echt vervelend om er op te lopen dus gingen we via de trap het water in, dan zit je meteen in het diepe water maar bij de trap zitten dus al die vissen die bijten en zaterdag heeft er één mij ook gebeten. Het deed op zich helemaal geen pijn je schrikt alleen heel erg. Je zag er verder ook niets van dus je hoeft er eigenlijk ook niet bang voor te zijn.. Maar het idee is raar.

Zaterdag hadden we ook nog gezellig met zijn alle gebarbecued en ’s avonds zijn we weer wezen stappen bij Mambo.
Dat was nog een gedoe want 2 meiden die met ons mee reden waren vergeten de deur op slot te doen dus moesten we snel weer heen en weer rijden en aan het eind van de avond begon het opeens super hard te regenen, iedereen ging schuilen maar zoveel was er niet om te schuilen en de auto stond ver weg omdat we al een keer terug naar huis zijn geweest dus moesten we nog een heel stuk lopen in de vieze regenen. En toen we thuis aan kwamen stond de straat ook helemaal vol geparkeerd dus konden we nog een stuk lopen ook! Dus toen we eenmaal thuis waren aangekomen waren we druifnat! Maar het regenseizoen begint te komen dus dat zullen we wel vaker gaan mee maken. Gelukkig gaat het merendeels ’s nachts regenen en hebben we er overdag niet zo veel last van.

Zondag was ook echt een leuke dag. We gingen naar een rots waar je vanaf kon springen. De rots was ongeveer 10 meter hoog en ik ben er ook vanaf gesprongen, het was wel een beetje eng want als je naar benedenkijkt is het echt hoog. Een ander meisje was op haar rug terecht gekomen dus die had er wel heel erg last van, daarna ben ik ook niet meer van de rots gesprongen. Het ging daarna gelukkig weer beter met haar maar was wel even schrikken. Daarna zijn we weer verder gereden en stopte we bij de Kleine Knip. Ik was daar nog nooit geweest en een ander meisje ook niet dus hielden we daar even een korte stop. Het was echt een klein strand maar het zag er wel heel leuk uit. Vervolgens reden we verder naar Port Marie en onderweg zagen we flamingo’s. Dat was echt zo grappig. Ze stonden heel ver maar we konden ze nog wel goed zien. Eerst stonden er maar 2 flamingo’s en daarna kwam er een hele groep aangevlogen, echt zo leuk. Daarna kwamen we aan bij Port Marie en dat was weer een geweldig mooi strand. We hebben onze ogen uit gekeken, het zand is daar echt wit en je ziet mooi de rotsen. We hebben daar alleen even gezwommen want het was al laat. Toen we weg wilden rijden vlogen er een paar papagaaien langs. Het is zo leuk om ze dan in het wild te zien.

En van de week tijdens het werk had ik ook nog wat mee gemaakt. Ik zat samen met een collega wat te eten, we zaten buiten op een stoel en opeens rent er een leguaan super snel langs mijn voeten. Dat was echt even schrikken, hij was zo snel en echt een meter lang en ook dik. We konden hem alleen niet meer zo goed bekijken want hij had zich verstopt achter een paar houten planken.

Nou dat was het weer even, mijn lunchpauze zit er op dus ik moet weer aan het werk!!

Ajo

Xxxjes!

  • 22 September 2009 - 18:59

    Booroesh:

    LMAO,damn wat een zware stage plek heb jij zeg,geeneens tijd om wat leuks te doen,alleen maar werken werken werken!!!

    XXX

  • 25 September 2009 - 12:32

    Oma:

    hoi schat nu het is weer zover, het is weer weekend.maak er wat van gr oma

  • 29 September 2009 - 18:58

    Nick:

    Hey

    Dat klinkt niet verkeerd.. Mis je wel bij de feesten hier in Nederland!

    Have fun!

    X

  • 16 November 2009 - 20:25

    Ruby Gierveld:

    Ik ken die vissen! toen ik voor te eerst gebeten was en het vertelde geloofde niemand mij:P

    je schrikt je kapot man:P
    ik vind die trap bij zanzibar zoooo eng:P
    ik loop nu altijd heel snel omlaag of ik ga springen:P

    dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2010

Vakantie

18 Januari 2010

Laatste dag stage

12 Januari 2010

Dagje Klein Curacao

04 Januari 2010

Oud & Nieuw op de Antillen

29 December 2009

Kerst op Curacao!
Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 31037

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: