Veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soraya - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

31 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal,

Ik ben veilig in curacao aangekomen! Op schiphol had ik al een paar meiden ontmoet die ook stage gingen lopen..Dus dat was wel heel erg grappig!
1 meisje die woont in hetzelfde studentenhuis als ik dus dat was wel heel erg toevallig.

Na een lange vlucht die overigens best snel ging kwamen we eindelijk aan in Curacao. Mijn koffer had ik al vrij snel, tot mijn verbazing. Dus niet alles gaat hier zo langzaam.. Na mijn koffer werden we opgehaald door mijn huisbaas, voordat we naar ons huisje gingen kregen we eerst een borrel in een gezellig cafetje! Daar leerde je de andere studenten snel kennen..
Met een paar hadden we afgesproken om ’s avonds nog op stap te gaan..We hebben namelijk vrijkaartjes gekregen voor het feest Twisted!

Na de gezellige borrel gingen we eindelijk naar ons huisje, daar waren we zo nieuwsgierig naar.. Ons huisje is geel en groen en van binnen is het echt gezellig ingericht..Mijn kamer is ook netjes maar het is er binnen wel super warm.. Bij het uitpakken van mijn koffer loopt het zweet al helemaal over je lichaam! Zelfs als je net uit de douche kom ben je alweer aan het zweten! Maar ik hoop dat we daar snel aan gewend raken en dat het minder wordt.

In Curacao word het ook snel donker, om 7 uur was het al helemaal donker. Rond 11 uur gingen we met een grote groep meiden naar het feest. We werden opgehaald door taxi chauffeur Jermaine. Echt een hele grappige taxichauffeur. Toen we naar het feest reden had die het muziek keihard aan gezet en zo kwamen we aan het op het feest. En op het feest werd gewoon house muziek gedraaid! Wie had dat gedacht in Curacao! Het was er echt gezellig maar om 2 uur ’s nachts werden onze benen wel heel erg moe dus zijn we weer naar huis gegaan.

De volgende dag zijn we naar het strand mambo beach gegaan. Dat was echt zo mooi! Het strand is echt super mooi, allemaal palmbomen. Echt geweldig! Ik heb foto’s gemaakt dus die komen nog.. En het voordeel van dat strand is dat je gewoon lekker kan zwemmen zonder bang te zijn voor haaien. Het is namelijk afgesloten voor een deel met rotsen. Dus dat is wel ideaal!

Het uit eten gaan is trouwens ook goedkoop. We hebben gewoon heerlijk gegeten voor maar 8 euro! Het enige nadeel van het restaurant is dat je wel lang moet wachten op je eten. We hebben een uur gewacht maar dan krijg je er wel wat lekkers voor terug. Die zelfde avond zijn we weer terug gegaan naar Mambo beach, dat was echt zo gezellig. Alleen aan het eind van de avond begon het opeens super hard te regenen dus moesten we schuilen.

Vandaag ben ik met een huisgenootje de stad doorgelopen en het was heel erg grappig want we gingen naar de brug en die vaart gewoon open en dicht en als je er op loop lijkt het net of je op een boot zit want je word er een beetje zeeziek van als je er op loop. En vandaag zit bij een super mooi zwembad mijn verhaal te typen..Het is een zwembad aan het strand en je hebt er mooie lounge stoelen.

Nou ik ga weer even genieten van mijn vrije dag! Morgenmiddag heb ik mijn introductie met mijn stage, dus ben benieuwd!

Xxxjes

  • 31 Augustus 2009 - 18:46

    Onkel Joey:

    Yow Sos..

    Gelukkig, je bent er : )

    Zo te lezuh bevalt het wel ernstig! House?? Erick E of Roog?? Ben benieuwd naar je stage morgen!

    Kussie!

  • 31 Augustus 2009 - 19:03

    Oma :

    hoi sosy ik was zo blij met je krabbel heb ik hem perongelijk verwijderd stom he ik wou hem laten staan. gr oma

  • 01 September 2009 - 15:28

    Dick En Paula :

    hoy soraya nou als ik het leest heb je geen tijd, om je eigen te vervelen.we zijn blij dat je het naar je zin hebt.zo is het snel om,met je stage komt het goed hoor, dat kan je nou meid de gr uit sprundel.dikke kusxxxxxxx

  • 01 September 2009 - 18:56

    Oma :

    hallo schat hoe was de kennes making vandaag.en je heb een auto gehuurd he.ging het gr xxxx

  • 02 September 2009 - 12:18

    Rachelle:

    Hee Sos!

    Hoe is het daar?
    Je hebt vast naar je zin?
    & op je stage? Beetje leuk?

    Nou hier gaat alles goed hoor, vandaag 1ste dag school.
    Ik zit wel in een leuke klas!
    Lijkt me wel een hele leuke opleiding.
    Maarjaa ik had liever ook in curacao gezeten haha

    Nouu heel veel plezier, en ik hoop dat ik snel langs kan komen want ik mis je nu al haha

    Kussiess je zusje

  • 02 September 2009 - 14:55

    Roland:

    Hee sorayaaaa!!
    Veel zweten op mambo beach onder de palmbomen lees ik al.
    Leuk dat je er al een aantal hebt leren kennen.
    Denk even aan me bij je eerst volgende palmboom;)
    hahahha
    Tot gauw en succes!

  • 02 September 2009 - 18:07

    Oma:

    hallo schat hoe was het vandaag met je stage.hier is alles oke hoor gr oma enopaxxxx

  • 03 September 2009 - 07:23

    Dick En Paula :

    hallo soraya hoe is het nou ik denk dat het weer bij jou veel beter is dan hier.geniet maar lekker en gaat het goed met de stage,nog veel plezier.xxxxxxxxx

  • 03 September 2009 - 16:34

    Hanke:

    hey meis!
    het klinkt allemaal harstikke leuk!
    je hebt ondanks de hitte iig bijna elke dag mooi weer dus das goed!
    En lekkr loungen op mambobeach :o das niet mis;)
    miss kom je gerard joling ook tegen want die schijnt daar regelmatig optredens te geven haaha! XD
    xx

  • 03 September 2009 - 19:03

    Boorush:

    LOLOL,Cafeetje,House,Mambo beach,stage...yeah right,party on girl!!!
    Echt he,helemaal los in curacao!!!
    En gelijk heb je,voordat je het weet is het voorbij en zit je weer hier...Be smart while having fun!!!

    XXX Boor.

  • 04 September 2009 - 12:17

    Bianc:

    hoi meissie

    En was het feest leuk giteravond
    hier egt herfst dus geniet maar lekker van het zonnetje
    en nog 7 weken en dan komen we ook hoor

    xxx ma

  • 04 September 2009 - 13:49

    Nicole:

    Eej

    Leuk om te horen dat je het naar je zin heb en leuke mensen heb leren kennen!!

    Ben net terug van school, moest me rooster ophalen en gelukkig valt die wel mee:)

    Ik wacht op de foto's:)

    XXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2010

Vakantie

18 Januari 2010

Laatste dag stage

12 Januari 2010

Dagje Klein Curacao

04 Januari 2010

Oud & Nieuw op de Antillen

29 December 2009

Kerst op Curacao!
Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 31039

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: