Super leuk team en zulke lieve mensen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Soraya - WaarBenJij.nu Super leuk team en zulke lieve mensen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Soraya - WaarBenJij.nu

Super leuk team en zulke lieve mensen

Blijf op de hoogte en volg Soraya

15 September 2013 | Australië, Melbourne

Lieve allemaal,

Wat is Melbourne toch een geweldige stad!! Deze week ben ik naar de botanische tuinen van Melbourne geweest. Dat is zo waanzinnig groot dat ik er maar een klein gedeelte van heb gezien maar ik heb daar een halve middag over gedaan! De botanische tuinen is naast het centrum van Melbourne en is heuvelachtig. Ik heb er het gouvernement house gezien, de shrine of remebrance wat een prachtig gebouw is dat gebouwd is ter nagedachtenis van WW1. Daarnaast heb ik gewandeld door de Australische rainforest en heb ik mooie standbeelden gezien van belangrijke mensen van de staat Victoria.

Verder heb ik het op mijn werk onwijs naar mijn zin. Elke dag is het een feestje en maak ik leuke dingen mee met mijn collega's in de Van onderweg naar de locatie. Op een morgen zaten we in de van en had een collega een Schorpioen peper bij zich. Dat is 1 van de scherpste pepers. De jongens zaten elkaar uit te dagen en namen een peper. Daar hadden ze heel erg veel spijt van want de tranen stonden in hun ogen, verder liepen ze de hele ochtend te hoesten en moest 1 van mijn collega's zelf overgeven!! En een andere morgen onderweg naar de locatie stond een ander team in de straat. Toen wij stapvoets langsreden deden ze met z'n alle onze van schudden!! De van ging alle kanten op en toen ze waren gestopt en achter ons keken zat 1 van mijn collega's verstopt onder de dozen die omver waren gevallen!! Echt super grappig. Daarnaast ben ik de afgelopen week een paar keer nummer 1 geweest! In mijn 1e week zat ik al meteen in de top 3 en deze week is het me een paar keer gelukt om nr1 te zijn! Ik vind het heel erg leuk en deze week heb ik weer zulke lieve mensen ontmoet. Ik kwam bij een gezin langs en ze nodigde me uit voor lunch. Zoiets zie je niet zo snel gebeuren in Nederland, dat je bij iemands huis aan klopt voor een gratis product en dan binnen uitgenodigd wordt voor een lunch! De lunch was overigens heerlijk! Ik heb een sandwich op met tonijn curry en salade. En tot slot heb ik tijdens werk een muzikant/songwriter ontmoet. Hij heeft twee liedjes voor me gezongen en wat hilarisch is, is dat hij me adviseerde om auditie te doen als zangeres! Pa en ma, jullie liggen nu vast op de grond van het lachen!!

Donderdagavond ben ik naar verschillende barretjes geweest in Melbourne. De eerste bar was een rooftop bar met een waanzinnig uitzicht over de stad. Bij de tweede bar hadden ze een fles wijn besteld. Dat was 1 van de lekkerste wijnen die ik ooit heb gedronken. De wijn komt van de Yarravalley uit Australië en is heel licht op je tong. Daarna zijn we naar een bar gegaan die verstopt zat tussen de art street steegjes. Ondanks dat het verstopt zat was het er super druk en wat heel leuk was.

Verder ben ik zondag middag bij Auntie Helen geweest voor een kopje thee. Tijdens de thee vertelde ze dat ze heerlijk gekookt had en of ik dat ook lekker vond. Ze had een stoofmaaltijd gemaakt want ik natuurlijk heerlijk vind. Dus we hebben gezellig samen gegeten en toen ik weer terug naar huis wilde gaan had ze nog fruit vanuit de tuin voor me ingepakt, honing en eieren van haar dochter de boerderij en verschillende soorten kazen. Wat zijn de mensen toch lief!

Dat was het weer even, ik zal snel weer een nieuw verslag plaatsen.

Dikke kus Sosy

  • 15 September 2013 - 13:23

    Bianca:

    Heey meis

    Wat een avonturen allemaal zeg...en ik ben vandaag ook zo blij dat ik je heb gehoord.
    En ik sta idd verbaasd ..jij zangeres maar agg ik kan bij jou alles verwachten.
    Nou dikke kroel en pakkerd xx

  • 15 September 2013 - 13:26

    Dick En Paula:

    Hallo Soraya wat leuk dat we nu een ZANGERES in de familie hebben. Ga zo door Moeten we je opgeven voor de VOICE OF HOLLAND HI HI. en fijn dat je zulke lieve mensen daar aantreft. Ja je moet toch maar afwachten hoe het loopt. En je werk ja dat is ook erg fijn en dan met zulke leuke mensen.
    En we weten dat je ook lekker kan genieten van alles wat je tegen komt. Een dikke kus weer van uit SPRUNDEL en de groetjes DICK EN PAULA.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 16 September 2013 - 18:50

    Nicole:

    Eej Sossiee...

    Jeetje wat maak jij veel mee zeg!! Echt super leuk al die verhalen en ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt! Ben alweer benieuwd naar je volgende reisverslag!

    Dikke kuss!!!!!!

  • 21 September 2013 - 08:16

    Mike:

    Haha, dat had ik ook wel willen zien in dat busje.
    Het is toch wat met jouw, deel je wat uit en dan zit je ineens mee te lunchen haha, wat een gastvrijheid.
    Xoxoxo

  • 23 September 2013 - 19:48

    Suus:

    hee lieverd..

    Volgens mij heb jij de tijd van je leven! Geniet ervan.

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Soraya

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 30878

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australie, second year

20 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Australië

28 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: